לימודי תיאטרון ומה שביניהם

הסדנאות המוצעות על ידי דור סדנאות מלמדות ביצועים מפורטים, כפי שניתן לראות באתר האינטרנט העשיר של החברה, תחת העמודה 'לימודי תיאטרון'. מטרת הלימודים היא להשיג ביצועי תיאטרון מעולים.

תכנית לימודים מקיפה:

מטרת דור תיאטרון היא לספק תוכנית לימודים חזקה, הכוללת לימוד ותרגול ביצועים במסגרת תכניות לימודי תיאטרון. דור סדנאות מעניק לתלמידים הבנה חזקה של סדנה למשחק, לימודי משחק, ושיטות פיתוח הופעה חיה.

כל הפרטים הקטנים המקיפים מחזה גדול:

הבמאי דור פלס נמצא בקשר קרוב עם התלמידים, ומאפשר להם להמשיך את תחומי העניין שלהם בלימודי תיאטרון הכוללים משחק, סדנאות משחק, אייקידו, ממחזה להמחזה, סדנת גיבוש, תיאוריית ביצועים, וליווי אישי. במהלך סוף שבוע שנקרא 'ממחזה להמחזה' משתתפי הסדנה לומדים לקרוא מחזות, לקשר בין צורה לתוכן, לנתח את העלילה ולהבינה, ולהבין מהי דמות.

תוצאות השתתפות בסדנאות:

דור סדנאות מאפשר למשתתפים בסדנאות לימודי תיאטרון להשיג את תוצרי הלמידה הבאים: • היכולת להבין בצורה אנליטית ביצועי תיאטרון. • היכולת להציב את הכישורים ביצירתיות בפועל. • היכולת למצוא שיטות משמעותיות של תיאוריה ומעשה. • היכולת לחקור ביעילות לימודי תיאטרון. • היכולת לבטא רעיונות על תיאטרון באמצעות חזרות על הסצנות הנבחרות והופעה. לימודי תיאטרון מאפשרים יכולת מחקר וניתוח עצמאי בתיאטרון ולמידת ביצועים באמצעות הכשרת מיומנויות קפדניות, והשגת היכולת לפרש ולהשיג את התוצאות הנלמדות במהלך הסדנאות.

משימת תכנית לימודי תיאטרון וביצועים:

משימת הסדנאות בדור סדנאות היא ללמד את המשתתפים העובדים על הקצה המוביל של למידה וביצועים בפועל. תכנית הסדנאות כוללת תיאוריה ביקורתית, הגשמת החלום לעלות על במה, הבנה מקיפה של התיאטרון, והשגת ביצועים בפועל. משתתפי הסדנאות בלימודי תיאטרון לומדים משחק, שיתוף חוויות, ביטוי מחשבות ודעות, הבנת טקסטים, ורכיבי בימוי, משחק, כתיבה ועיצוב ההופעה.


logo בניית אתרים