1. אודות -על הבמאי
  2. מידע נוסף
  3. מאמרים
  4. עמידה מול קהל
https://dorsadnaot.blogspot.com/
052-4377447 

עמידה מול קהל

עמידה מול קהל – מה צריך לדעת?


היכולת לעמוד מול קהל תשפר בצורה משמעותית את מיומנות הפרזנטציה שלכם. אם אתם מרגישים שעמידה מול קהל היא נקודת התורפה שלכם – הגיע הזמן ללמוד איך עושים את זה נכון. לרוב, הקושי בעמידה מול קהל נובע מחוסר ביטחון או התרגשות. כאשר תדעו כיצד לעמוד נכון מול קהל, אתם תהיו מלאים בביטחון וכל הקשיים ייעלמו כלא היו. עמידה מול קהל נדרשת היום כמעט בכל תפקיד ניהולי או משרת הוראה/הדרכה, יש לכם כאן הזדמנות לרכוש מיומנות שתסייע לכם לקדם את הקריירה שלכם. 

הבחירה לעמוד מול קהל

עמידה מול קהל מציבה אתכם בעמדת המנהיג. עליכם להבין שכאשר אתם נעמדים מול קהל, אתם נדרשים להציג יכולות מנהיגות. הקשיים מתעוררים כאשר אנכם יודעים איך למצוא את המנהיג שבפנים. הקהל מצפה מהמנהיג שעומד מולו להעביר הרבה יותר מידע מקצועי, הוא מצפה מהמנהיג להוביל, להלהיב ולעורר עניין בתהליך הלמידה. לשמחתכם, אפשר וגם כדאי ללמוד איך להעביר את הידע לקהל נכון ואיך לגרום לו להשתתף בהרצאה. 

על מנת להצליח עליכם להבין תחילה שהמידע המקצועי הוא לא הפרמטר החשוב ביותר. מרצים רבים רכזים את כל המשאבים שלהם בכתיבת הרצאה מפורטת ומקצועית. הם שוכחים להתייחס גם לצורך של הקהל בהקשבה, השתתפות פעילה, גירויים וחיזוקים. עמידה מול קהל היא הרבה יותר מכתיבת הרצאה מפורטת ועשירה במידע. 

הנעה למעורבות

על מנת להצליח עליכם לעורר את האהבה ללמידה בקהל שלכם. אנחנו כבני אדם אוהבים ללמוד ומסוגלים ללמוד. הקהל מגיע אל ההרצאה שלכם מתוך מטרה ללמוד מכם ולספוג כמה שיותר יידע. אם אתם תדעו איך להעביר נכון את הידע – ההרצאה שלכם תהיה הצלחה מסחררת. עמידה מול קהל אפשר וצריך ללמוד. ההשתתפות בסדנה אחת תשפר את היכולות שלכם בצורה משמעותית. מנהלים ומרצים רבים בוחרים להשתתף בקורסים למשחק על מנת להתמודד אחת ולתמיד עם פחד הבמה וללמוד איך להפוך כל הרצאה למופע. 

הקדישו מחשבה לדרך בה תצליחו להעביר את הרעיונות המקצועיים בצורה לא שגרתית, לשאול שאלות, לעורר השתתפות פעילה של הקהל (תנו להם משימות), לייצור משחקים ולבצע הדגמות חיות. כבר לאחר ההרצאה המוצלחת הראשונה תבינו שיש לכם את מה שצריך בשביל לסחוף את הקהל. 

logo בניית אתרים