1. אודות -על הבמאי
  2. מידע נוסף
  3. מאמרים
  4. בית ספר למשחק
https://dorsadnaot.blogspot.com/
052-4377447 

בית ספר למשחק

בית ספר למשחק – איך בוחרים נכון?


מחפשים בית ספר למשחק שנחשב לאחד הטובים בתחום? פועלים בישראל מספר בתי ספר שנחשבים למעולים, אך רק אחד מהם הוא זה שמתאים לכם. יש לכל מסלול לימודים בתחום המשחק יתרונות וחסרונות. הסוד לבחירה נכונה הוא היכולת שלכם להגדיר את הצרכים והציפיות. בשלב ראשון תתבקשו להחליט בין בתי ספר למשחק שמציעים רק מסלולי לימוד אינטנסיביים של שלוש שנים לבין בתי ספר שמציעים גם קורסי ערב וסדנאות. לימוד אינטנסיבי של 3 שנים אינו מתאים לכולם ובהתאם נפתחו בארץ ובעולם מסגרות לימוד נוספות. 

הפרטים הטכניים לבחירת בית ספר למשחק

1. מועד פתיחת הלימודים
2. שעות הלימוד (ערב או בוקר)
3. המיקום של בית הספר

מתי נפתח הקורס?

אם בחרתם בית ספר למשחק שמציע גם מסלול של 3 שנים וגם מסלולים קצרים יותר, כדאי לברר מתי נפתח הקורס הבא ולהיערך בהתאם. מסלולי לימוד של 3 שנים נפתחים בחודש אוקטובר בהתאם למועד הפתיחה של שנת הלימודים האקדמאית באותה השנה. ההרשמה למסלול האקדמי נפתחת בחודש פברואר. סדנאות וקורסים במתכונת של לימודי ערב נפתחים מספר פעמים במהלך השנה (כדאי לעקוב). 

שעות הלימוד בבתי ספר למשחק

רוב התלמידים בבתי הספר למשחק נוהגים להמשיך לעבוד במשרה מלאה או חלקית לצד הלימודים. בכדי שלא להגיע למצב בו יהיה עליכם להזניח את הלימודים או את העבודה, חשוב לבחור מראש במסלול עם שעות שמאפשר זאת. לימודי ערב ומסלולים שמתאימים לשילוב עם עבודה במשרה מלאה קיימים ברוב בתי הספר למשחק. תבחרו את הקורס רק לאחר שאתם מקבלים מידע מפורט אודות ימי הלימוד ושעות הלימוד. 

איך מגיעים לבית הספר?

בבואנו לבחור בית ספר למשחק נרצה לוודא גישה נוחה אל המקום. בין אם אתם מגיעים ברכב פרטי ובין אם בתחבורה ציבורית, כדאי לבחון מראש את ההוצאות הנלוות. בעלי רכבים פרטיים מתבקשים לברר האם ישנה חנייה זמינה באזור ומהי העלות הצפויה. לא נרצה לאחר לקורס באופן קבוע בגלל בעיות חנייה. אלו שמשתמשים בתחבורה הציבורית מתבקשים לבדוק את שעות הפעילות ואת הזמינות באזור. אם אתם מתניידים באופניים חשוב לוודא שיש באזור חנייה מתאימה ומוגנת לאופניים. 

logo בניית אתרים