1. אודות -על הבמאי
  2. /
  3. לימוד משחק
  4. /
  5. לימודי משחק

לימודי משחק


על עבודת השחקן - סטודיו למשחק:

השחקן עובר חוויה אוטנטית (אמיתית) על הבמה!!! האם החוויה טובה או רעה?  עצם השאלה טומנת בחובה שיפוטיות
ובמילים פשוטות ביקורת (בעין המתבונן או בעיני עצמי).  התרגילים בסדנאות התיאטרון ולימוד המשחק בשנה א' וב'
נועדו כדי לעבור משלב הביקורת - שם הצופה נמצא (שילם, יושב על הכסא בחושך ולכאורה לא מסכן כלום) לשלב הפעיל - 
שחקן מחולל העומד במרכז  החוויה וגורם להתרחשותה.


מבנה הסדנה: חימום


את הסדנה מתחילים בריקוד (ביודנסה) וממשיכים ל: תרגילי חימום בתנועה, נשימה, קול וסינכרון בינהם. 

      תרגילים: 


דינמיקה קבוצתית ליצירת חלל בטוח, הכרת כלי השחקן: ריכוז, דמיון,אומץ /
העזה, כנות, אינטנסיביות, שחרור ועוד..
                        

סטודיו למשחק   




                                       כיתת אמן:

 
כל משתתף יעבוד אישית עם הבמאי מול הקבוצה ויקבל משוב להתפתחות ולהתקדמות בהתאם לצרכיו. 

        לבד על הבמה

 
עבודה אישית שמטרתה מתיחת מרחב פעולות השחקן במונולוג.
אין צורך בניסיון קודם.

כיתת אומן


על הסטודיו למשחק ודרך הלימוד:

על המשתתף להיות קשוב להוראות ולנסות לקיים את הנתונים המשתנים ע"פ דרישות התרגיל (כמה? = מיליון !! הכי הרבה שאת/ה יכול) תוך כדי שימוש בכלים ובטכניקות שלומדים. 


השחקן (התלמיד) לומד להכיר את עצמו לא רק באופן שכלתני (מה אני חושב, מכיר, יודע שאני), לומד לפעול ע"פ נתון וללא שפיטה, להעיז לא לחפש תוצאה (את זה במילא הביקורת תעשה), או אז נמשיך לשלב הבא - מודעות ושליטה.


כל התהליך הנ"ל קורה לא מפני שמישהו מכריח אותי או בגלל שהדרך קלה או קשה או כי מרגיש אני כך או אחרת - אלא רק כדי למלא התחייבות שנתתי לעצמי: הרצון והסקרנות להשקיע ולחוות מה זה משחק? דרמה מהי? והאם זה מתאים לי     
           
                   


טואול - בניית אתרים